Sidevisninger i alt

mandag den 19. marts 2012

STREET STYLE INSPIRATION! ♥

Heej Blogggggg♥


Var sammen med de dejlige piger idag, dvs. fire af min aller bedste veninder, som desværre går på en anden skole, og som jeg derfor ikke ser så tit, så det var bare MAX hygge at se dem igen:-*

Vi havde engang en gruppe som hed ALIK, vores forbogstaver (Alberte, Laura, Ida, Klara ♥)
<------- og det her er et gammelt billed, men det minder mig om en dejlig dag! Hvor jeg dog savner jer i min hverdag piger ♥








                      STREET STYLE INSPIRATION

Her er et par billeder jeg fandt på nettet,  Jeg synes alle sættene er fede, fordi de er så anderledes... det hele er meget afslappet og flot samtiddig! og så er jeg helt vildt med skoene og de her smykker & accesories:-) ♥♥











- Klara ♥♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar