Sidevisninger i alt

tirsdag den 15. maj 2012

JEG GLÆDER MIG!!

Hej bloggen!

På torsdag, det vil sige i overmorgen skal jeg konfirmeres.... Det er så vildt - jeg har glædet mig til den dag i flere år og nu er den der liiiige om lidt! Hele i dag har jeg forberedt forskellige ting. Fundet smykkerne, ryddet op, gjort rent, lavet huskeseddler, kort osv!

Jeg kan ikke tænke på andet, jeg glæder mig så meget! Der skal selvfølgelig nok komme en masse billeder fra dagen... Imorgen skal jeg lave negle, plukke øjenbryn og alle de der små ting! Får nok ikke blogget i morgen så, da jegg nok får super travlt :-) I må have en dejlig aften!


5 kommentarer:

  1. Hejsa!

    Du har en rigtig fin blog og rigtig mange gange tillykke med konfirmationen idag, da det er Torsdag idag ;-)

    Det ville være fedt, hvis du ville kigge forbi min blog og evt. blive fast læser?
    tessadrobek.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hej Klara!

    Super sød blog! Tænkte på om vi skulle følge hinanden? Bare smid en kommentar på www.true-fashiion.blogspot.com

    Kram Louise:-)
    www.true-fashiion.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Hello! After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot"
    For this is the very simple, just follow our blog, enter your Country, your blog url, and you will automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world to share with us the different passions, fashion, paintings, artwork, photos, poems and so be able to find in other countries people with similar passions.
    I think this community could also interest you.
    Please follow our blog is very appreciate
    Have a great day with the hope that you follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    Regards
    Chris
    I follow you
    To find out, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Hey sød blog. Tænkte på om du vil følge min blog? Så følger jeg gerne din tilbage. :D

    Knus http://justadelprado.blogspot.com/

    SvarSlet
  5. Hej piger, mange tak for jeres kommentarer.. følger da selvfølgelig lige jeres :-)

    SvarSlet