Sidevisninger i alt

mandag den 25. juni 2012

New in; Genbrug

Hej bloggen:-*

Idag var jeg på genbrug med min dejlige veninde, og fandt to fine ting..

Det ene er en kortærmet hvid skjorte. Jeg synes den er rigtig sød, og især fordi den lukkes med små firkantede diamant lignende knapper.

Jeg fandt også en taske. På billedet ligner det lidt at den er helt rød, men den er bordeaux i virkeligheden... jeg er helt vildt med den og glæder mig bare til at jeg skal igang med at bruge den.

Jeg kom af med 55 kr. for begge ting!








Bagefter to vi hjem til hende og hyggede, så tv og drak smoothie mmmh

- Klara

2 kommentarer:

  1. Hej Klara
    super fin Blog du har :)
    skal vi ikke følge hinandens blogge?

    http://cecilie-low.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Hej cecilie...

    Mange tak :-)
    Jo det synes jeg bestemt

    Knus

    SvarSlet