Sidevisninger i alt

tirsdag den 14. august 2012

Liebster Blog Award!

Hej Bloggen :-)
 
Jeg har modtaget to Liebster Blog Awards og er rigtig glad!
 
Jeg skal nu give den vidre til 11 andre bloggere, selv svare på 11 spørgsmål som jeg har har fået fra bloggen 'Hakuna Matata', skrive 11 facts om mig selv og lave 11 nye spørgsmål, som dem der modtager denne Award skal svare på.

 

SPØRGSMÅL FRA BLOGGEN 'HAKUNA MATATA

1. Hvor gammel er du?
Jeg er 14 år gammel og fylder 15 til foråret
2. Hvorfor blogger du?
Jeg elsker mode, jeg elsker at tage billeder og jeg elsker at blogge. Min blog er nærmest blevet en del af mit liv. Jeg elsker at få respons og søde kommentarer på de ting jeg laver  
3. Hvad syntes du om vores blog?
Jeg synes det er en super god blog, med en masse fede billeder
4. Hvor lang tid har du blogget?
I ca. et halvt år :-)
5. Hvad laver du i din fritid?
Lige nu holder jeg ferie. Jeg har ikke planer om at skal gå til nogen sport efter ferien, men der kommer sansynligvis en masse lektier og sådan. Og så fortsætter jeg med mit job på biblioteket.
6. Har du søskende?
Ja en lillesøster. En dejlig en af slagsen
7. Har du god hårdag i dag?
Naah..
8. Har du nogle kæledyr?
Jep en skøn og tyk kat
9. Hvad vill du aldrig gå med?
Strømper i sandaler
Ej, haha det er svært at sige, moden skifter jo hele tiden. For et par år siden havde jeg ikke set mig selv i skjorter - nu elsker jeg det.
10. Hvad elsker du allermest?
Mine venner, min familie, kage og min blog hehe
11. Hvor stort er dit skab?
Ikke stort nok.. Har lige sorteret i mit tøj idag fordi der ikke var plads til det hele.

 

DE BLOGGE JEG HAR GIVET AWARDEN VIDERE TIL:

You only live once
Just me
LISE KLINGE
Adore yourself
Daniella horsmark
Life as i live it
Bedsteveninderne
AMALIE NICOLINE
Emma Tjørnelund
Unusual
FridaFiskersFashion

 

11 SPØRGSMÅL TIL DEM DER HAR MODTAGET PRISEN FRA MIG:

1. Hvor gammel er du?
2. hvad er dit outfit idag
3. Har du søskende
4. Hvad er din livret
5. hvad synes du om min blog
6. hvor lang tid har du blogget
8. Nævn 3 blogge du elsker
9. Dit skønhedsråd
10. Hvad er mode for dig
11. Hvor lang tid har du blogget

 

Tillykke til dem der har modtaget awarden :-)


Mange knus Klara
 
 

7 kommentarer:

  1. Er vild med nummer to billede på din header, hehe! <3

    http://priiicetag.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Tusinde tak! Det er skønt at få en award! :-)

    Knus

    SvarSlet
  3. Så lidt piger... i havde klart fortjent den :-)

    SvarSlet
  4. Jeg har en spørgerunde kørende på min blog, og det ville betyde meget hvis du gad at stille nogle spørgsmål
    og så har jeg også en Give away kørende om en Adidas netpose

    Zolfaalkhakani.blogspot.dk
    knus Zolfa:)

    SvarSlet