Sidevisninger i alt

onsdag den 21. november 2012

I LOVE GALAXY PRINT

Hej Bloggen :-)

Jeg har fundet disse fede ting på nettet, med Galaxy print... og jeg elsker dem virkelig. Jeg synes alle tingene er så fede! Jeg har også lige siddet og set nogle youtube D.I.Y videoer om hvordan man fx. laver shorts som dem på det første billed.

Meeen nu er det jo ved at være vinter og ikke lige sæson for shorts.. Men alligevel, shorts, nylonstrømper, Over knee strømper, en strik og en stor halskæde? hmm, det ville være ret cool?

Nå anyway, jeg håber i har haft en skøn dag. Jeg har venindehygget og været et smut i genbrug, hvor jeg fandt tre fine ting (i vil se mere om det, i en senere video, når mit kamera er hjemme igen) 

Kys Klara






1 kommentar:

  1. If you’re interested. we have a bunch of styles of galaxy leggings on sale this week for $35-$45 at http://galaxylegs.com – just wanted to mention!

    Keep up the amazing work!

    SvarSlet