Sidevisninger i alt

torsdag den 19. januar 2012

Kolding stor center & regnvejr:-i

Haaallo blog:-D

Laang, torsdag som sædvanlig! & med masser af regnvejr på vej hjem fra skole - mums!:-(( ♥


Men dejligt at skulle en en tur i Kolding stor center bagefter:-D   Men nu føler jeg mig lidt tyk efter junkfood aftensmaden, men jeg har også planer om at skal ud at løbe med Amalie imorgen:-D ♥

Her er et par billeder af mine forsøgskrøller som mislykkes igår, Hahaha:-D

Krøller blev det ikke lige helt, men det sad der også kun en halv time og <--------------------- de skulle sidde i en helt nat:-D

 Det her er bare et billed af en eller anden random person fra nettet, med en sej fletning....
 ..... og Anne der prøvede at lave den samme fletning på mig!:-D
Frisuren var endnu sejere i starten, for det her billed er taget aller sidst på dagen, hvor det var faldet lidt ud, hehe.....

<-------- ..... og krøllerne/bølgerne der kom efter at jeg havde taget fletningerne ud :-p♥♥♥

Nå, men jeg smutter! ♥ bye bye.. ;)

- Klara ♥ xxxx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar