Sidevisninger i alt

mandag den 9. januar 2012

Te, Søren bregendal og dårligt vejr!

Hej blog!:-D
Det er mandag idag, og hverdag igen:-(
Idag har det været en helt almindelig dag, altså med mat, tysk og en 2 dødsyge historietimer, plus en masse lektier.. tjaaah, typisk mandag, vil jeg sige :-s

På vejen hjem mødte jeg Anne, så vi cyklede hjem sammen og hyggede en times tid! vi brugte hele tiden på at lave lektier:-(( men det er nu meget hyggeligt, når man drikker te (rigtig meget te!!) og spiser pebernødder imens!, og så kom søs også lige ind og holdte os med selskab theheheh... ♥♥♥


Her er mit seneste billed, af mig og Søren da vi var i Paris i weekenden, tihi!
Eej okay, jeg drømmer... Men, men, men... sødt nok afligevel:-* ♥♥♥♥♥♥

SOLBRILLER!!:-D


- Klara (Bregendal's) ♥♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar