Sidevisninger i alt

onsdag den 25. april 2012

Just take some pictures!


Hej bloggen!
Har lige taget et par billeder her i eftermiddags, thehe ♥

I denne her uge havde vi jo som sagt seksualundervisning.. i da skulle vi så lave sådan nogle små projekter om forskellige emner :-)

Her i eftermiddag var jeg ude at lufte min naboes hund, Skønt! Solskin, glade små børn der cyklede rundt, blomster, lyden af en folk der slår græs, skyfri himmel og.... Ååh det minder mig bare om sommer :-D







Da jeg var på arbejde idag faldt jeg lige over den her titel på en bog. Har tit hørt
''joken'': Klar(a) parat start.... tjaaah
Myys :-*

2 kommentarer:

  1. Fed blog, hvad med at følges?? :-)

    www.ibenhm.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tak :-)
    Selvfølgelig - følger din nu :-D
    http://mylifeklara.blogspot.com/

    SvarSlet