Sidevisninger i alt

tirsdag den 3. april 2012

Outfit, rengøring og Johanne ♥

Hej bloggen :-)

Så blev det tirsdag ♥

Her kommer lige en lille video med mit outfit idag.. (jeg beklager at jeg virkelig taler underligt, men jeg blev nødt til at snakke RIGTIG højt, fordi min højtaler bare er sindsyg dårlig) :-) ----->



Jeg ville også lige gøre lidt reklame for Johanne Kohlmetz hehe.. Hun er en suuuper sej blogger, der virkelig har sin helt egen stil. Hun har givet mig masser inspiration, til at man skal være sig selv og gå i det tøj man har lyst til at gå i ♥ Hvis jeg keder mig kan jeg sagtens bare sidde og kigge hendes videoer på youtube ♥ Hun har også en facebook side (http://www.facebook.com/JohanneKblog) hvor hun fortæller en masse om hendes liv og hverdag og sådan.. jeg synes det er rigtig fedt og er derinde og kigge næsten hver dag :-)




Nååå men det var vidst alt.. Nu må jeg lige få støvsuget færdig :-)
seeees ♥
- Klara :-*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar