Sidevisninger i alt

tirsdag den 9. oktober 2012

Hmm...?


Hej bloggen :-)

Jeg beklager at jeg ikke har fået lavet et indlæg i næsten en uge - men har ikke haft tid..

For et par dage siden skrev Bloggers delight at jeg havde fået en blog hos dem.
Bloggen er nu oprettet men jeg har ikke lavet nogle indlæg endnu.
Jeg står nu virkelig og overvejer hvad jeg skal.
For jeg er godt på vej mod at have lavet 200 indlæg her og jeg har over 11.000 side visninger her på blogspot og det ville jo være så synd hvis alt det var ''spildt'' og så er jeg selvfølgelig også super glad for alle mine dejligste læsere.
 Men bloggers delight er bare større og federe. Men jeg kan jo også godt lide min blog her på blogspot... Ååårh det er så svært? Skriv endelig et bud på hvad jeg skal.. Beholde bloggen her - eller starte en ny på bloggers delight? :-) Men indtil videre tror jeg at jeg fortsætter her :-*

God aften til alle :-*

Tusind kys
Klara

2 kommentarer:

  1. Du skal nok få lige så mange læsere og visninger og indlæg og alt det der på bloggers delight skat!
    Synes helt klart at du skal begynde der! Tror du vil blive rigtig glad for det og er sikker på at alle dine læsere vil følge med dig! <3

    -God ferie :-**** hæhæ

    SvarSlet
  2. Tak for din kommentar smukke <3 jeg overvejer det, hvor er du sød <3

    - iligemåde skat :-***

    Kyys

    SvarSlet