Sidevisninger i alt

onsdag den 8. februar 2012

Eeeendelig!♥

Hej blog:-I

Har haft en dejlig dag...

Er endelig blevet frisk, efter jeg har været syg et par dage, og har haft ondt i halsen, hovedet osv.
Men idag var jeg så i skole.. Efter skole, tog min mor, søster og jeg til Vejle!
Vi gik ind i 'Lilly' og der prøvede jeg så den kjole jeg havde kigget på. (Jeg har også haft kigget på en i Horsens, og en fra Panyotis..). Vi havde en masse bøvl med størrelser, så strammede den det ene sted og så det andet osv.
Men nu tror jeg vi fandt den rigtige, nu skete det... dagen hvor jeg fik min konfirmations kjole - ENDELIG! & jeg er bare så glad, for jeg synes bare at den er så flot♥ Nu hænger den på en bøjle, og jeg går og kigger på den hver andet minut :-I Ej, men for mig, er kjolen en stor ting, og betyder ret meget, men sådan tror jeg de fleste piger har det ♥ Jeg glæder mig bare som en sindsyg til den store dag!:-))

Bagefter det, gik vi i Vero Moda, i bryggen.. Jeg elsker bare den butik, og jeg kunne virkelig bare bruge alle mine penge der! Jeg så en masse fedt tøj, men købte ingenting♥

Jeg ville lige vise jer mit outfit idag, så her kommer en video -----> ♥♥


Vi ses:-*

- Klara
(- Nu med konfirmationskjole, og med nogle forældrene, der en del fattigere! heh:-I ♥)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar