Sidevisninger i alt

søndag den 26. februar 2012

KBH tur♥♥

Hej Blog:-)

Så er jeg hjemme efter en tur i Kbh... ♥

Vi tog til Københaven i fredags, hvor vi skulle sove på et meget fint hotel til lørdag... Da vi kom fredag, pakkede vi lidt ud og tog så ud og spise i et shopping center tæt derved:-) næste dag var vi på strøget, inde på et museum som hedder Believe it or not
 (hvor der er en masse forskellige sjove ting: kjoler lavet af toilet papir, voks figurer af verdens mindste - tykkeste og højeste mand, og en masse sjove rekorder)
og om aftenen spiste vi alle sammen thai mad i min onkels lejlighed og så Voice - suuuper hyggeligt:-)

Her kommer et par blandede billeder fra turen:-) ♥



Idag har jeg været sammen med min Bedsteveninde - Anne♥
Vi brugte det meste af dagen på at nyde det dejlige vejr udenfor:-)


Jeg håber at i har haft en dejlig weekend:-)

- Klara♥♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar