Sidevisninger i alt

torsdag den 2. februar 2012

Hygger med Mutti

Hej søde læsere! ♥

Så kom der sne igen. Masser sne. Det har snéet hele eftermiddagen, så alt er bare fuldstændig hvidt lige nu:-I

Det var sjovt at lave sneboldkamp i skolen til at starte med, men efter at sneen begyndte at blive til is, var det ikke så sjovt længere. Niende årgang er meget efter drengene fra min årgang, og der er både nogen der har fået næseblod, hjernerystelse og slået sig rigtig meget :-( jeg synes at det er sjovere når man bare er nogle stykker og laver en lille sneboldkamp, men dem om det...;i




 Idag har jeg bare hygget herhjemme med Mutti!
Vi har lavet toast og salat (med masser advocado i - mums)
Super hyggeligt ♥

Imorgen skal jeg være sammen med min bedsteveninde, så blogger nok ikke lige der :-)

Vi ses, fortsæt god Torsdag♥


                                          - Loooooove Klara*: ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar