Sidevisninger i alt

tirsdag den 21. februar 2012

PHOTO SHOOT!!!

Heeej :-D

Igår søndags da jeg tjekkede mine mails, modtog jeg en mail hvor der stod at jeg havde vundet en konkurrence, som jeg havde deltaget i, inde på facebook, hvor man kunne vinde et photo shoot ♥ Først var jeg sådan lidt: aaargh, det er sikkert et eller andet fake noget og  noget de skriver til alle... Men de havde også skrevet at jeg var vinderen på deres facebook's sides væg.. Så jeg skrev til fotografen, for at høre mere, så tjaah.. nu skal vi bare have aftalt en dato :-) Det kan godt være at der kommer til at gå laaang tid, for vi har ret travlt de næste måneder, op til min konfirmation osv. og så bor hun også helt i Skive ;-/
Men ret fedt afligevel... ♥


Ellers har det været en hel normal dag i dag... Den har stået på idræt, lektier og tysk :-i Håber i har haft en god tirsdag..

Min mor og far er ved at lave aftensmad ovenpå, og det dufter gooooodt, mums:-*

Knuz Klara xx ♥♥

2 kommentarer: