Sidevisninger i alt

onsdag den 22. februar 2012

JUST LOVE♥♥♥


Dagen idag har været laaang.. jeg mener seriøst lang og kedelig! Det startede med geografi, om højtryk og lavtryk? Lost... Og så skulle jeg være ''vejrpige''? det vil sige jeg skulle stå foran hele klassen, og fortælle om vejret i den kommende uge? ....vi havde fri klokken 13.00, men var så på arbejde på biblioteket til klokken 15.30, der var modvind hele vejen hjem, og så skulle jeg lave tysk lektier?... ♥♥

 Men udover alt det, er jeg i utrolig godt humør lige nu.. masser af kærlighed til jer♥ :-*

Forresten som i nok kan se, har jeg ændret bagrunden her på bloggen, og billedet, så det  hele er blevet lidt mere sort/hvid agtigt.. :-)
Jeg er ved at blive en smule træt af 'blogspot', og har tænk på at skifte til 'bloggers delight'.. meeen, nu da jeg har lavet så mange indlæg her, og når mine læsere er her.. så tror jeg det hedder Blogspot et stykke tid endnu:-) ♥
Kyyyys til jer :*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar